Polityka zwrotów – odzeradorandki.pl

1. Produkty cyfrowe

1.1. Sklep odzeradorandki.pl oferuje wyłącznie produkty cyfrowe w postaci e-booków dostarczanych drogą elektroniczną.

1.2. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, konsument nie ma prawa odstąpienia od umowy, jeżeli świadczenie (dostarczenie treści cyfrowej) rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.

1.3. Kupując e-booka Klient wyraża zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowej i jest świadomy utraty prawa do odstąpienia od umowy.

2. Reklamacje

2.1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku problemów technicznych z produktem (np. uszkodzony plik, brak możliwości pobrania, brak dostawy e-booka na wskazany adres e-mail).

2.2. Reklamacje należy przesyłać na adres: damian.mazur@int.pl

2.3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.

2.4. W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzyma ponownie działający plik e-booka lub – jeśli to niemożliwe – zwrot pieniędzy.

3. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt:

Optic Service Solutions Damian Mazur

Mirocin 94A, 37-200 Przeworsk

NIP: 7922293642

E-mail: damian.mazur@int.pl