
Polityka zwrotów – odzeradorandki.pl
1. Produkty cyfrowe
1.1. Sklep odzeradorandki.pl oferuje wyłącznie produkty cyfrowe w postaci e-booków dostarczanych drogą elektroniczną.
1.2. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, konsument nie ma prawa odstąpienia od umowy, jeżeli świadczenie (dostarczenie treści cyfrowej) rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
1.3. Kupując e-booka Klient wyraża zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowej i jest świadomy utraty prawa do odstąpienia od umowy.
2. Reklamacje
2.1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku problemów technicznych z produktem (np. uszkodzony plik, brak możliwości pobrania, brak dostawy e-booka na wskazany adres e-mail).
2.2. Reklamacje należy przesyłać na adres: damian.mazur@int.pl
2.3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.
2.4. W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzyma ponownie działający plik e-booka lub – jeśli to niemożliwe – zwrot pieniędzy.
3. Kontakt
W przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt:
Optic Service Solutions Damian Mazur
Mirocin 94A, 37-200 Przeworsk
NIP: 7922293642
E-mail: damian.mazur@int.pl